Online marketing

Svijet interneta je svijet mogućnosti koje je potrebno znati koristiti. Danas u par klika možete napraviti web stranicu, napraviti poslovni profil na društvenim mrežama i krenuti s poslom. No, je li zaista sve tako jednostavno?

Online marketing danas je okrenuti Inbound marketingu kroz aktivnosti kvalitetnog i relevantnog sadržaja koji se pruža klijentu. Online marketing je dugoročan proces na kojem morate raditi na više polja: od SEO-a, bloga, online oglašavanje i sličnih aktivnosti.

Mi prema vašim potrebama predlažemo aktivnosti kojima bi mogli postići željene rezultate.

Online marketing je proces, a nikako jednokratan posao koji vam omogućuje rezultate u kratkom periodu. Uz to, za online promociju potrebno je znanje koje se svakodnevno nadograđuje – u suvremeno doba ubrzanog digitalnog razvoja potrebno je svakim danom pratiti promjene.

Zato su naše znanje i iskustvo odličan temelj, naša ažurnost i aktivnost svakodnevna nadogradnja, a naši projekti dugoročni.

Zašto online promocija?

Ako ste se ikad pitali zašto online promocija, dajemo vam 5 najbitnija razloga:
Podizanje svijesti o brendu
Povrat na investiciju
Ciljanost kampanja
Direktna komunikacija s vašim klijentima
Marketing budžeti su povoljniji od offline oglašavanja

Google Ads

Što je Google Ads?

Google Ads je platforma za oglašavanje koju nudi Google. Katkad se spominje Bing,  Amazon te druge platforme za online oglašavanje, no Ads uzima 90% prometa. Imajte to na umu kada se odlučujete za online oglašavanje.

Donosimo primjer u kojem je jabuka ključna riječ koju smo ubacili na tražilicu. U ovom slučaju tražili smo ključnu riječ jabuka kao namirnicu, no vidimo da smo dobili i Klub Jabuka koja nema nikakve veze s onim što mi tražimo. Budite pažljivi kod izrade vaših online kampanja.

Želite znati svaki detalj vaše kampanje i koji vam je povrat u odnosu na investiciju? Google Ads je broj 1 u svijetu za online oglašavanje. Pregršt mogućnosti, koje omogućavaju da svaki oglas bude ciljan potencijalnom klijentu prepustite u naše ruke.

google_ads_1

5 pitanja s kojima ćete lakše krenuti u svijet Google Adsa

1. Koji vam je mjesečni budžet?

2. Tko vam je ciljana publika?

3. Ključne riječi za koje se želite oglašavati?

4. Na kojoj lokaciji se želite oglašavati (država, poštanski broj, grad…)?

5. Na kojim jezicima želite kreirati kampanje?

Ako ste početnik i želite naučiti više o Google Adsima, svakako pročitajte članak na linku u kojem se nalaze sve što morate znati.

AdWords za početnike

Društvene mreže

Najveći problem koji viđamo svaki dan je da se kupcima stalno nešto nudi. Prvo se zapitajte zašto biste vi ili vaš kupac pratili nekoga ili nešto?

Odgovor će vjerojatno biti jer je nešto edukativno ili zabavno. Pa zašto onda ne kreirate takav sadržaj za vaše kupce? Budite kreativni.

Bitan faktor odabira društvene mreže na kojoj želite biti prisutni je onaj gdje su vaši kupci. Ako je vaša ciljana publika dobi 18-29 tada ćete svakako izabrati Instagram jer je upravo tamo vaša ciljana publika.

Više o statistikama pogledajte na linku.

Facebook oglasi

Zašto Facebook oglasi?

facebook_društvene mreže

Vjerojatno već i ptice na grani pričaju o promjeni News Feeda na Facebooku početkom ove godine. Nažalost, mnogi ne reagiraju, pa Facebook stranice ostaju iste, a doseg sve manji. Kao da odbijaju krenuti u pravcu budućnosti.

Želite li doseg prema vašim (potencijalnim) klijentima, tada je preporuka da se izradi oglas na temelju onoga što traži vaša ciljana publika.

Želite li više informacija o tome kako i na koji način krenuti s Facebook oglasima svakako nam se javite na email info@like-agencija.hr.

Mi ne radimo za vas. Mi radimo s vama.

Izrada sadržaja

Izrada kvalitetnog sadržaja temelj je za dobar marketing i od njega kreću sve kampanje, kako offline tako i online.

Što mislite koji tekst je polučio više rezultata? Odgovor je lijevi tekst.

Zašto?

Vrlo jednostavno. Sadržaj je relevantniji od suhoparnog teksta s desne strane. Tekstovi bez slika, podnaslova, odlomaka ili grafova koji prikazuju funkcionalnost nekog proizvoda teški su i nezanimljivi za čitanje. Nemojte zaboraviti da slika koja prati priču vrijedi više od tisuću riječi.

Statistika: 8 od 10 korisnika će pročitati vaš naslov, no samo 2 od 10 će pročitati članak.

Pronađite pravi okidač!