Izrada kvalitetnog sadržaja temelj je za dobar marketing i od njega kreću sve kampanje, kako offline tako i online.

Često je sadržaj na online medijima pisan kao davne 2001. kada je bilo bitno da vam landing page ima što više ključnih riječi. Do danas se priča uvelike promijenila, a najbitniji u cijeloj priči je posjetitelj online platforme. Da ne dođe do zabune, i dalje moramo biti svjesni Googlevog algoritma, no on se uvelike promijenio.

Izrada sadržaja nije copy/paste s druge web stranice.

Za detaljnije informacije kontaktirajte nas putem email obrasca.

Što mislite koji tekst je polučio više rezultata?

Odgovor je lijevi tekst.

Zašto?

Vrlo jednostavno. Sadržaj je relevantniji od suhoparnog teksta s desne strane. Tekstovi bez slika, podnaslova, odlomaka ili grafova koji prikazuju funkcionalnost nekog proizvoda teški su i nezanimljivi za čitanje. Nemojte zaboraviti da slika koja prati priču vrijedi više od tisuću riječi.

Statistika: 8 od 10 korisnika će pročitati vaš naslov, no samo 2 od 10 će pročitati članak.

Pronađite pravi okidač!

Jednostavnije rečeno:

Stavite se u kožu posjetitelja

Zašto bi netko kliknuo na vaš sadržaj i, ono najbitnije, posvetio svoje vrijeme čitanju istog? Sadržaj mora dati informacije/rješenje upravo za ono što vam piše u naslovu. Pišite edukativan sadržaj bez suhoparnih rečenica. Stavite graf koji će vizualno prepričati ono o čemu pišete. Dodajte fotografiju koja može oslikati vaš sadržaj. Dodajte link na poveznicu ako sadržaj može imati šire značenje ili nadogradnju.

Ključne riječi

Ključne riječi više nisu bitne kao što su bile nekada, no nisu u potpunosti nebitne. Nakon višekratnih analiza, u kojima smo testirali naslove s ključnim riječima, došli smo do zaključka da se više klikalo na onaj naslov u kojem su bile istaknute ključne riječi. Ljudi vole vidjeti ključne riječi u naslovima jer smatraju da je sadržaj iza klika relevantniji naslovu nego oni koji nemaju ključne riječi u naslovu.

Budite kreativni

Izradite sami svoj vizual. Danas imate mnogo besplatnih alata putem kojih možete kreirati vaš vizual koji će biti originalan, kako za postove tako i za video uradke. Klijenti će više cijeniti vašu originalnost nego sliku koju su vidjeli na 10 drugih mjesta. I zato, krenite u istraživanje i napravite svoj prvi mini dizajn.