Kako izraditi Facebook Business Manager ?
Najprije da objasnimo što je Facebook Business Manage (FBM). FBM je platforma putem koje možete kreirati oglase koristeći različite ciljeve.
Ciljevi mogu biti sljedeći:
Najprije da objasnimo što je Facebook Business Manage (FBM). FBM je platforma putem koje možete kreirati oglase koristeći različite ciljeve.
Ciljevi mogu biti sljedeći:
Putem FBM-a možete izrađivati oglase i pratiti vašu analitiku. Jedna od najboljih stvari koje nudi ova platforma je povezivanje Facebook stranice s vašom web stranicom za praćenje konverzija putem Facebook pixela.
Odgovor je ne, ne možete. Da biste kreirali oglas na Facebook-u, dakle ne razgovaramo o privatnom profilu (dosta je takvih upita pa da budemo na čisto😊), morate imati Facebook Business Manager. Upitnik nad glavom, ne brinite, korak po korak ćemo vam pokazati kako ga kreirati. I to, BESPLATNO.
To je svaka akcija napravljena od strane korisnika, a može biti:
Konkretan primjer, kreirali ste Facebook poslovni profil i imate desetak objava, a nemate publiku kojoj biste iste prezentirali.
Kroz FBM možete kreirati kampanju za povećanje broja pratitelja vaše Facebook stranice. Jesmo li Vam dali odgovor zašto vam je potreban FBM? Odlično, krenimo u izradu.
Prvi zadatak je da u vašu tražilicu upišete Facebook Business Manager. Nakon toga kliknite na označenu stranicu u nastavku.
Dolazimo na stranicu www.business.facebook.com gdje je potrebna prijava (ako niste prijavljeni) kako biste krenuli s izradom FBM-a.
Nakon što smo to riješili, došli smo na sučelje Business Managera. Kako smo i ranije napisali, ovdje je potrebna prijava ukoliko niste prijavljeni.
Klikom na Kreiraj račun dolazimo na samu prijavu u sustav, tj. otvara nam se pop up prozorčić na kojem se morate prijaviti email adresom i lozinkom za Facebook.
Nakon toga kliknite još jednom na Kreiraj račun i otvorit će vam se obrazac koji morate popuniti kao što je primjer dolje na slici i kad ste gotovi kliknite Next. Naslov koji ćete ovdje staviti će se prikazivati kao naziv vašeg FBM računa.
Ovdje dolazimo na ekran u kojem popunjavamo naziv tvrtke i naziv računa. Unesite ime i prezime osobe koja će voditi račun. Uz to potrebno je staviti i email adresu.
Na taj email ćete dobivati notifikacije vezane uz FBM. Također, kada dodate druge ljude u svoj FBM, vaše ime, profilna slika i ID od Facebooka će biti vidljivi.
Nakon toga dolazite na sljedeći obrazac kojeg također morate popuniti. Pripazite na dio označen crvenom bojom na zadnjem dijelu gdje navodite ako se oglašavate u ime tvrtke ili ste agencija koja obavlja usluge za druge tvrtke.
Pretpostavka je da će se većina vas oglašavati u ime svoje tvrtke te onda označite kako je i na slici.
Nakon što popunite sva polja, dolazite do sljedećeg dijela gdje klikom na Gotovo ulazite u dio za kreiranje oglasa.
Idemo dalje, dodavanje vaše poslovne stranice u sučelje.
Savjetujemo vam da dodajete isključivo svoj page na svoj FBM kako ne biste nekome limitirati aktivnosti. I još jedna bitna stavka, ako dodajete Page i Ad Account na svoj FBM, tada neka to bude isključivo vaš, a za dodavanje stranice partnera zatražite pravilan pristup.
Imate tri ponuđene varijante za dodavanje stranice.
Kad odaberemo opciju dodavanje stranice, pojavit će nam se sljedeći obrazac u koji možemo krenuti upisivati ime stranice (kao na slici) i tada će vam Facebook sam ponuditi opcije.
Kako bismo mogli platiti oglase, moramo kreirati i Ad Account. Za početak možete imati samo jedan Ad Account, a kad krenete trošiti novce, možete imati više računa.
Zapamtite, kada dajete pristup vanjskim osobama poput agencija ili nekoga tko će vam upravljati s oglasima, nemojte davati administrativna prava. Vi ste jedini koji biste ih trebali imati.
Kada smo napravili sve kako treba, potrebno je dodati ljude u FBM.
Do sljedećeg čitanja, kreirajte vaš Facebook Business Manager račun. 😊
Za pomoć ili dodatne informacije stojimo vam na raspolaganju putem emaila info@like-agencija.hr.