Društvene mreže – Uvijek testirajte vaše online kampanje!
U današnje vrijeme kupci su zasićeni raznim ponudama na nekoj od društvenih mreža i za njihovu se pažnju potrebno potruditi.
Prvo se zapitajte zašto biste vi ili vaš kupac pratili nekoga ili nešto? Odgovor će vjerojatno biti jer je nešto edukativno ili zabavno. Pa zašto onda ne kreirate takav sadržaj za vaše klijente upravo na društvenoj mreži na kojoj je prisutan vaš kupac?
Budite kreativni.
Bitan faktor odabira društvene mreže na kojoj želite biti prisutni jest informacija o tome gdje su vaši kupci. Ako je vaša ciljana publika u dobi 18-29, tada ćete svakako izabrati Instagram jer je ona upravo tamo.
Ljepota korištenja društvenih mreža je u testiranju vaših postova. U kratkom vremenu možete saznati tko vam je publika koja prati vaše objave i upravo se njima posvetiti kod kreiranja sadržaja. A za pronalazak novih pratitelja testirajte što više jer ćete jedino na taj način saznati koji sadržaj privlači ili odvlači vaše potencijalne korisnike usluga.
Više o statistikama pogledajte na linku.
Društvene mreže – Zašto Facebook oglasi?
Vjerojatno već i ptice na grani pričaju o promjeni News Feeda na Facebooku početkom ove godine. Nažalost, mnogi ne reagiraju, pa Facebook stranice ostaju iste, a doseg sve manji.
Želite li doseg prema vašim (potencijalnim) klijentima, tada je preporuka da se izradi oglas na temelju onoga što traži vaša ciljana publika.
Što je bitno kod izrade oglasa na društvenim mrežama?
Izradom oglasa možete detaljno ciljati vašu publiku u mnogim segmentima, a to su:
♣ Ciljanje vaše publike (demografija, interesi, lokacija…)
♣ Izrada custom listi i Lookalike Audience
♣ Kreiranje video sadržaja u max. trajanju do 15 sekundi
♣ Kreiranje relevantnog sadržaja
♣ Postavljanje pitanja u svrhu angažmana publike na postove
Vi izrađujete sadržaj za vaše pratitelje i potencijalnu publiku kako bi oni postali vaši klijenti, a ne kreirate ga da bi njime postigli što veći broj lajkova.
Facebook poslovna stranica je ogledalo vaše tvrtke!
Želite li više informacija o tome kako i na koji način krenuti s Facebook oglasima ili nekim drugim na jednoj od drušvenih mreža, svakako nam se javite na e-mail info@like-agencija.hr.